Tuesday, July 3, 2007

HuHu...

huhu...lame sungguh tak menulis dlm blog ni...kalu aku jadik blog ni mesti sedey..cam ikan dlm game insaquarium mesti dah jadik depress..huhu..well wat to do..kebelakangan ini ke "bizi an" ku makin bertambah...maklum la sejak kehadiran "alice in wonderland" dlm idup ku yang ceria ini..(alice tu keta aku kalu nak tau..)...ari besa aku kije sampai x ingat dunia...bak kata bdk opis aku la...bkn ke opis ni umah ke 2 aku..huhu..i wish..tp xkan nak tido, mandi kat opis ye x???..ari minggu lak aku sebok ngan activiti berfaedah lagi bermanfaat aku iaitu jalan2 x ingat dunia n' akhirat..huhu..Ya Allah ape nak jadi dgn hamba mu yg leka ini..(ni sumer alice nye pasal la..asik nak kuar g jalan2 je)...ari ni..aku rase malas sgt nak wat kije..erm..kije aku yg pending = April, May & June Bank Reconciliation...aku dgr perkataan recon pon dah nak nangis rase nye..dah dkt sebulan aku wat recon ni..xnak gak telly...(uwaaaaa...)..padahal recon bkn susah pon (bdk2 akaun mesti tau)...so..aku memutus kan untuk tidak membuat kije ku yg pending itu sebalik nye melakukan kije x berfaedah malah akan merugikan sykt menggaji aku = dgn menulis entry ini..huhu..x baek tul la aku ni..org suruh kije ko up date blog...memandang kan aku tetibe je rase insaf..aku nak smbg blk kije aku yg pending tu...so bank recon here i come....

No comments: