Monday, June 9, 2008

Report

Ari ni nak kena siapkan aku nye monthly management report to be exact 5 set of reports (out of 7 to be presented next meeting...x aci nape aku sorang kena wat byk..)..dah 1 week late ni..En Riz dah tanye dah bile nak meeting...hmm...x tau nape xde mood nak wat report..kadang2 rase cam aku dah salah pilih bidang...accounting sangat2 boring..ye ke..maybe coz aku yg malas tu yg jadik x suke akaun lak..mase blaja dulu ok jerk..hihihihi..tahun 2008 dah masuk separuh dah..tp aku sangat2 x produktif tahun ni..xtau nape malas menjadi-jadi2..ni mesti aku rajin sgt taun lepas kot..(ye ke ^_^)...

Tapi rasenye tahun 2008 adalah tahun yg produktif bg kebanyakkan rakan sekolah & kolej aku...yg aku tahu la..ade yg dah kawen..dah bertunang...nak bertunang..nak kawen (kawen..tunang..kawen..tunang..productive ke tuh..^?^)...dapat anak pon ade (Fariza congrats..he is sooo cute)..erm aku lak camana..mari kita wat comparison between 2007 & 2008 :

Perkara yg terjadi kat aku :

2007 :

1. Dapat kije kat RISB (Syukur Alhamdulillah ^_^)
2. Beli Keta (Naza Suria_CBY 9781)
3. Accident 2 kali (1st teruk keta 2 bln kat w/shop O_O )
5. ape lagi..xdok dah la..x la byk sgt...

2008 :

1. kena chicken pox (seksa bangat ^o^)
2. beli aset sket itu pon tong-tong ngan Oda (beli set bilik tido..br selesa..huhu)
3. gi cuti2 malaysia kat Alor setar(g majlis kawen kawan oda sebenarnye..ala skali la tu..) & Cameron Highland (Cuti sakan ni..)
4. dah xde dah..

la x produktif nye...xde ape2 peningkatan pon dalam idup ni....hmm..xpe la..take it slow..byk lagi benda aku nak wat ni..erm nnt aku dah senaraikan aku tulis la kat sini..kena wat target br leh nk capai kan..

eh lupe lak..aku ni nak kena siapkan report...sebok je tulis blog ni...erm..malas nye nak wat report..tiap2 bln pon kena marah dalm meeting..eh last month x kena..ok la..dah leh get it right..hmm...k la..zila you should be more produktif..dah kije asik maen intenet je mmg la...kau patut glad la idup ko skrg ni leh kata senang gak kan..kl la..nak menunaikan tanggungjawab pada yg maha esa ni..then REPORT here i come...good luck to me for my report n' my presentation next wednesday..arap2 xde kena marah lagi.."gambatte ne zila"...

No comments: